Het maakt niet uit of je een planner langs krijgt die slecht de locatie komt bekijken, een gast dat naar een evenement in de omgeving gaat, een vakantieganger of een zakenreiziger, het zou altijd een topprioriteit maken van elke gast en proberen hen een perfecte hotel ervaring te bieden. Wil jij een betere indruk achterlaten op hotel gasten? Lees dan snel verder!
Goed hotel meubilair
Je gasten willen natuurlijk wel een comfortabel gevoel hebben in je hotel. Dit begint met goed hotel meubilair. Het zou voor ieder hotel een prioriteit moeten zijn om goed en comfortabel hotel meubilair in het hotel aanwezig te hebben. Dit zorgt voor een luxe en comfortabele uitstraling. Investeren in goed meubilair is iets dat je hotel kan maken en breken, zorg er dus voor dat je goede keuzes maakt die lang stijlvol blijven en duurzaam gemaakt zijn.
Maak al indruk vóórdat de gasten arriveren
Je kunt al indruk maken op je gasten voordat ze arriveren in het hotel. Je kunt dit doen door ervoor te zorgen dat boekingen en communicatie netjes, snel en grondig verlopen. Wens de gasten een prettige reis voor vertrek, dit zijn dingen die kun je standaard emaillen naar gasten.
Zorg dat jij je gasten kent, laat zien dat ze verwacht worden en groet ze bij naam, vraag voor aankomt wat het doel is van hun bezoek en zorg dat ze een onvergetelijke ervaring zullen hebben tijdens hun verblijf.
Bied meer aan dan alleen een verblijf
Zorg dat je ook nog andere dingen kunt aanbieden om het verblijf in je hotel zo aangenaam mogelijk te maken. Zorg dat er vouchers zijn van verschillende dag trips en museums bijvoorbeeld. Is er geen bar of restaurant in je hotel aanwezig? Ga dan een samenwerking aan met een restaurant of café in de buurt van het hotel. Op deze manier kun jij je gasten iets extra’s aanbieden en andere ondernemers hebben hier ook profijt van.