Het hebben van een goede website is een absolute must in de tijd waarin we leven. Wanneer je er geen hebt, dan tel je eigenlijk niet meer mee. In een tijdperk waarin alles op het internet gebeurd kun jij toch niet achterblijven? Natuurlijk niet! In de coronaperiode wordt nog maar eens duidelijk wat er zich wel niet allemaal afspeelt op het internet. Jij kan hier als bedrijf of onderneming je profijt uithalen. Hoe? Met een goede website!
Verbreed je horizon (en je bereik)
Een van de belangrijkste voordelen van een goede website is dat je per direct profiteert van een groter bereik. Het is bijna een zekerheidje dat jouw nieuwe website klanten oplevert die je voorheen nooit had gevonden. Houd goed in je hoofd dat bijna alle dingen via Google gebeuren. Als iemand zoekt op ‘website laten maken’ en jij staat er met je ICT-bedrijf niet tussen, hoe moet je dan aan klanten komen? Sta je hier wel bij, dan is het zelfs mogelijk om klanten te generen die aan de andere kant van het land wonen, of misschien zelfs in een ander land wonen!
Image
Jij bent je website. Jouw bedrijf is je website. Bezoekers die op jouw pagina terecht komen besluiten op basis van je website of ze met jouw bedrijf in zee willen gaan. Ga jij een website laten maken, dan moet je weten dat dit het eerste is waar je op wordt beoordeeld. Bezoekers en potentiële klanten kunnen je onder andere afrekenen op de uitstraling en de gebruiksvriendelijkheid van de website. Als jij zorgt dat dit allemaal in orde is, dan ga je ongetwijfeld nieuwe klanten binnen halen.
24 uur per dag, 7 dagen in de week
Een website slaapt nooit. Je hoeft een website ook niets te betalen. Daarom moet je jouw website zien als een bonus-werknemer, een werknemers die altijd op de zaak is en die je niet op de salarislijst hoeft te zetten. Is jouw bedrijf alleen fysiek te bezoeken of slechts tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar, dan loop je heel wat potentiële verkopen mis.